Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Auditie My Name Is...

  • Basha de Bruijn

    Geef je nu op voor de nieuwe serie van My Name Is!

    In deze serie gaat RTL op zoek naar kandidaten die zijn of haar favoriete artiest willen nadoen. Van 4 jaar tot 70 jaar, van man tot vrouw; iedereen is welkom bij deze nieuwe talentjacht.

    Na het grote succes van ‘My Name Is Michael’, waarin RTL 4 zocht naar een jonge en volwassen impersonator van Michael Jackson, krijgt de zoektocht nu een vervolg. In het programma ‘My Name Is… ’ zullen opnieuw kinderen en volwassenen hun opwachting maken die hun favoriete artiest nadoen. Iedereen die denkt net zo te dansen en zingen als grote sterren zoals Madonna, Beyoncé, Justin Timberlake, Jan Smit of Marco Borsato kan naar de audities komen. Van jong tot oud, van man tot vrouw; iedereen is welkom. Ook groepen of duo's in alle leeftijden zijn welkom!

    Hoofdrol

    Net als bij ‘My Name Is Michael’ krijgt de winnaar een hoofdrol in een theatertour door Nederland en Belgie, die in samenwerking met V & V Entertainment wordt georganiseerd. Het afgelopen jaar stonden de winnaars meer dan vijftien keer als Michael Jackson voor een uitverkochte zaal, waaronder de Heineken Music Hall.

    Dus kan jij net zo dansen als Beyonce, zo goed zingen als Justin Bieber , ben jij net zo extravagant als Lady Gaga, kunnen jij en je vrienden net zo goed dansen als de Backstreet Boys of raakt jouw stem net zoals Frank Sinatra de juiste snaar, geef je dan hier op:

    www.rtl.nl/shows/mynameis

    Met vriendelijke groet,

    Redactie My Name Is…

  • Nina Janssen

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag aan deze auditie meedoen, maar ik weet niet of dit ook kan met piano.

    Ik heb veel talent, en ik hoop dit te mogen komen laten horen!

    Hopelijk hoor ik snel iets terug

    groetjes, Nina

  • Rebecca Naomi Vischjager

    Hallo allemaal

    Ik ben Rebecca Naomi Vischjager

    Ik ben negen jaar

    Ik ben gek op zingen en dansen

    Ik zou graag auditie willen doen als dat nog mogelijk is, ik staat ook al youtube als u een kijkje wil nemen kan dat natuurlijk,

    ik sta onder de naam rebeccagirl2209 ( veel kijkplezier ).

    Ik hoop dat ik snel wat van u hoor.

    Met Vriendelijke Groet

    Rebecca Naomi Vischjager

  • milou

    (tu)waar is my name is…. in nederland ik wil dolgraag meedoen

  • Nicol

    Hallo!

    Ik ben Nicol.

    Ik ben 16 jaar.

    Ik kom uit Polen maar woon ik in Belgie.

    Ik kan heel goed zingen, acteren en dansen.

    In Polen en ook in Belgie heb ik op een festivals en wedstrijden gezong en speelde in het schooltheater.

    Ik hou van show op het podium doen.

    In 2012 ga ik in een theater in Aarschot een toneel over een boek “Engelenhuis”

    van Dirk Bracke spelen en zingen

    In België of in Nederland zou ik graag een zangeres of actrice worden.

    Mijn droom is gewoon zingen, dat wil ik doen in mijn leven!

    Ik wil kei graag mee doen aan ‘My name is’!

    Waar kan ik mij inschrijven?

    Moet je mijn foto's hebben?

    Aub geef me een kans.

    Groeten!

    Nicol

  • melissa bouwmeester

    hallo!!

    ik ben melissa.

    ik ben 13jaar oud.

    ik kom gewoon uit nederland.

    ik vind zelf dat ik goed kan zingen, dansen en een klein beetje acteren.

    ik heb een keer auditie gedaan voor de musical van pinokkio en ik had me opgegeven voor het junior songfestival.

    maar daar ben ik helaas niet door mee.

    ik hou super veel van op het podium staan.

    ik wil ook super graag beroemd worden.

    ik wil echt super graag meedoen aam my name is!!

    waar moet ik me opgeven?

    groeten

    Melissa