Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht artiesten

  • good times entertaiment

    good times is op zoek naar artiesten die in binnen en buiteland willen optreden

  • jan van hoek

    Hallo,

    ik zie dat jullie artiesten zoeken voor binnen en buitenland,

    laat maar weten als ik ergens een demo naartoe kan sturen,

    m.vr.gr. Jan van Hoek

  • Amber

    Hallo,

    Naar wat voor artiesten zijn jullie naar op zoek?

    Groetjes,

    Amber

  • Lesly Pengel

    Ik wil mijn zoon graag opgeven hiervoor maar ik wil eerst weten wat de voorwaarden zijn.

    Mvg,

    Moeder van Lesly Pengel

  • Eline Doornbos

    Hallo,

    Graag zou ik wat meer me tmijn stem willen doen, dus daarom reageer ik hierop.

    Hieronder heb ik een link van een nummer dat ik gezongen heb.

    http://www.youtube.com/watch?v=IiuBjrvxV5g

    Groetjes

    Eline Doornbos

  • Guillaume Noten

    Ja hor ik ben beschikbaar en eventueel als duo

  • hassan elhadji

    hallo ik zou graag meer info willen over wat jullie zoeken mijn zoon van 8 jaar zingt voornamelijk nederlandstalige muziek die kan dus in nederland wel optreden.

    ik hoor graag een reactie

  • vanheste pascal

    hallo kben zanger pascal van hit hello-girl en met de zon in mn hart benmet hello-girl nog op jim tv te zien geweest in life is live show met gerrit decock en sta nu met mn single's in top200 in nederland op radio happywave kan je my in hitlyst terugvinden ben bereid om in binnen en buitenland te gaan optreden en wil dit jaar nog nieuwe single mogen uitbrengen en mn hitje hello-girl opnieuw uit brengen versie2011 met beat erop kontakteer me heb al met vele vlaamse vedetten opgetreden myn nummer is0471053560 dit is ook het nieuw nummer voor boekingen hartelyke dank khoop wat van jullie te mogen horen binnenkort laat me weten of je mn single's hebt gevonden op radio happywave

  • DoeMaarGewoon

    Hi!!!

    Mogen wij jullie voorstellen aan: Doe Maar Gewoon!?

    Clipje: http://www.youtube.com/watch?v=gl8DzwPvuuU&feature=player_embedded

    Wat heeft hedendaagse Urban, Salsa, Cabaret, Dance, Reggae en Hiphop nou nog nodig? Als het aan Martijn, Larry, Diamanta, Marco en Waxmaster E ligt gewoon een nice vibe! Te vaak missen zij het ‘positieve gevoel’ en de uiting van ‘echte emotie’ als ze weer zo’n nummer op 538 voorbij horen komen.

    Gewoon tijd voor wat anders was het motto! Resultaat: Megavette CabaRap waar je op kan springen en chillen, lachen en huilen maar vooral simpelweg van kan genieten zoals dat hoort bij goeie muziek. En aangezien dit vijftal al een breed muzikaal verleden heeft, hoef je geen purisme te verwachten; ouderwetse ska, party-house, elektro, dubstep en miami bass vliegen voorbij, allemaal met dezelfde rockende (misschien zelfs punky!) attitude..

    Feestje? Doe maar wel! Want ook op het podium is Doe Maar Gewoon 1 bonk energie; Live DJ, loopstations en Contrabas aangevuld met samples en twee rappers bijgestaan door een welbevallige vocaliste.. wie biedt er meer?

    En het gaat lekker, DoeMaarGewoon heeft Zotalent 2011 gewonnen en ook het geheim van Babylon en wordt steeds meer gevraagd na optredens om betaald terug te komen, op festivals te komen spelen, radio, dagbladen en ga zo maar door.

    DoeMaarGewoon heeft zich de laatste tijd gefocussed op 3 afzetmarkten en heeft speciale shows daarvoor geschreven: 1. Shows voor reguliere podia/festivals 2. Theatershows (meer Cabaret, akoestische muziek) 3. Clubshows (Voornamelijk Dubstep georienteerd)

    Onze foto's, video's en muziek (ons album staat gedeeltelijk in snippits) op de websipe (www.doemaargewoon.net), niet alle muziek, maar het geeft een goed beeld van hetgeen er gaande is (Cabarap!).

    DoeMaarGewoon's debuutalbum verschijnt in de zomer van 2011, op dit moment is DoeMaarGewoon zeer succesvol in het buitenland waar hun debuutsingel grijs wordt gedraaid, meer nieuws volgt via de site en binnenkort in de landelijke media, graag horen we van jullie! Have a nice day!

    Greetz,

    Marco - DoeMaarGewoon

    0031(0)643353339

    www.doemaargewoon.net

    DoeMaarGewoon is begonnen in Juni 2010 en heeft sindsdien veel gespeeld, hier een overzicht vanaf dat moment:

    2010

    05 Juni> De oude stoep – Vlaardingen, 19 Juni> MusicCafe van der Wal – Schiedam, 10 Juli> Exit – Rotterdam, 01 Augustus> MCH – Haarlem, 14 Augustus> De Koepel – Rotterdam, 21 Augustus> De Koepel – Rotterdam, 22 Augustus> H.E.L.D.E.R.H.E.I.D. Festival Rotterdam, 09 September> Buma Stemra Festival - Den Bosch, 01 Oktober> de Bazart - Den Haag, 07 Oktober> The Rambler – Eindhoven, 08 Oktober> OJC Big Bear - Krimpen aan den IJssel, 16 Oktober> Theater ZuidPlein – Rotterdam, 22 Oktober> JC Cayen – Enkhuizen, 30 Oktober> Het Pakhuis – Vlaardingen, 17 November> Theater Zuidplein – Rotterdam, 19 November> Het Kasteel - Alphen aan de Rijn, 26 November> De Tram – Huizen, 04 December> Fascinus –Sassenheim

    2011

    15 Januari> Fascinus – Sassenheim, 21 Januari> Bibelot – Dordrecht, 28 Januari> de Graauwe Hengst – Schiedam, 06 Februari> De Boerderij – Zoetermeer, 19 Februari> Graaf van Buren – Kortgene (Zeeland), 25 Februari> Big Bear – Krimpen aan den IJssel. 26 Februari> Club B52- Belgie, 04 Maart> JJ Musichouse – Zoetermeer, 11 Maart> TexMex – Spijkenisse, 18 Maart> JC Cayen – Enkhuizen, 26 Maart> Babylon – Woerden, 02 April> Fascinus Sassenheim, 03 April> CKC – Zoetermeer, 08 April> De Balken – Uitgeest, 9 April> de Gooth – Ridderkerk, 14 April> Oude Stoep – Vlaardingen, 15 April> Popfront – Zwolle, 16 April> Plug and Play Festival – Millingen a/d Rijn, 16 April> De Boerderij (Festival) – Beekbergen, 21 April> Pisculentis – Rotterdam, 22 April> The Base – Oisterwijk, 23 April> Babylon -Woerden, 29 April> Koninginnenach – Vlaardingen, 14 Mei> PopPrijs Utrecht Halve Finale – Utrecht, 15 Mei> Blues Rock Garaasj – Geleen, 17 Mei> SuperMarkt - Den Haag, 21 Mei> de Gooth – Ridderkerk, 27 Mei> de Peppel – Zeist, 28 Mei> Almere Schouwburg – Almere, 3 Juni> H80 Festival - Arnhem, 10 Juni> Bazart – Den Haag, 11 Juni> Frank’s - Aalst-Waalre, 03 Juli> Muze Misse Festival – Oss, 13 Augustus> Graaf van Buren – Kortgene (Zeeland), 17 September> RumpsterRock Festival – Bunnink. 12 November> BaRRock - Maastricht

  • HowzBowz

    hai hallo

    Ik ben erg geintereseerd

    en ik sta er open voor

    grtjs

    HB