Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Zang Festival geboren

  • Ellen

    Ja, ja, er komt een hele mooie talentenjacht aan voor vocalisten die iets meer aandurven dan het zingen van een andermans liedje met een orkestband.

    Heb jij talent? Durf jij je kwetsbaar op te stellen? Zing je de sterren van de hemel?

    Het festival wordt momenteel helemaal uitgedacht, als je op de hoogte wilt blijven laat dat dan via een emailtje aan ons weten.

  • Wieneke Tom

    Ik ben Wieneke Tom, 13 jaar heb sindas januari een eigen liedje op CD gezet. Verder treedt ik wel eens op, en doe ik audities. Ik zit op school Mavo/Havo en doe daar gelijk de Musical opleiding bij.

    Ik zit al vanaf mijn 3 jaar op ballet, en Jazz en streetdance en dans per week 6 uur. Ik zit ook in een DEMO-team. Ik heb ook zanglessen via mijn musicalopleiding. Verder heb ik

    opgetreden in diverse voorprogramma,s zoals bij Rondje Voldendam en 2 maal bij Nick en Simon.

    I ben benieuwd wat dit zang programma zal worden . groetjes Wieneke

  • Laura Basten

    Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van het nieuw zang-festval.

  • Lily

    Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden! ik zing altijd en overal, heb zanglessen en treed op, maar op een gegeven moment wil je wel eens wat anders! ik hoop dat dit een leuke kans voor mij kan worden!

  • Aad van den Ende

    Plaats het bericht over het nieuwe festival gratis op korenwereld.nl

  • Tom

    Kijk ook eens op www.sterrenmaker.nl , is ook heel leuk vooral voor het beginnende talent.

  • Ramona

    Keigaaf, ik zal zeker mee willen doen! Zit mijn hele leven al in bandjes, zingen maakt mij blij, en zit ook al heel lang op zangles. Sinds een paar jaar schrijf ik eigen nummers, maar heb nog niet het lef gehad deze ook daadwerkelijk op te voeren. Wellicht is dit het moment! Kan niet wachten!

  • lesly

    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden