Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Platencontract? Het is nu wel heel makkelijk!

  • Robert

    Een platencontract kun je nu zelf binnenslepen op www.youstars.nl

    Via de website kan je een platencontract winnen. Het is simpel en je hebt het zelf in de hand.

    Het enige wat je moet doen is zorgen dat je de doelen haalt die online staan beschreven.

    Je betaald slechts eenmalig een inschrijfbedrag als Talent en dan moet je zelf zorgen dat je de doelen haalt.

    Kom kijken op www.youstars.nl

  • Nelio Fortes

    ik ben Nelio Fortes zanger, danser en componist, ik wi weten hoe ik een platencontract krijg zonder een manager? ik wil het zo graag en ben heel positief dat ik het kan, het is alleen moeilijk om contact te vinden met de platenbazen

  • ralph

    Beste Nelio,

    Ik denk dat www.youstars.nl een goede opstap is om bekend te worden in nederland.

    Helaas zit je volgens mij daar wel aan een contract vast als je wint.

    Maar ja, je weet maar nooit bekend worden met manager is toch niet zo erg.

  • serina pauwels

    ik zou heel graag zangeres worden omdat ik al veel optredens gedaan heb voor de hele klas.

    en iedereen vond het mooi.het is al een kunderdroom om zangeres te worden.

    dus alstublieft ik zal er heel hard voor werken want dit is wat ik echt wil.

  • vanheste pascal

    hallo kben zanger pascal en heb een single uitgebracht hello-girl en met de zon in mn hart met hello-girl heb k nog op jim tv te zien geweest in live is life show met gerrit decock en sta nu in top200 in nederland met mn single's je kan mn singles terugvinden op radio happywave in hun top en verzoeklyst als je mn single's hebt gevonden laat het my weten aub kontakteer me wil dit jaar opnieuw single mogen uitbrengen kunnen jullie me aan platenkontrakt helpen aub dank uwel mynnummer is0471053560 khoop heel gauw wat van jullie te horen danku kword al in 10tal landen gedraaid in spanje usa enzo grtjs zanger pascal tot gauw